Alla inlägg den 8 november 2010

Av zanna - 8 november 2010 11:29

nu är det en vecka sen igen jag skrev, har haft på tok för mycket att göra för att hinna sätta mej å skriva. =)


rasmus var här i 4 dagar å nu är han hemma i östersund igen. det var tok skoj å ha honom här. han planerade att ev fira jul med oss så det får han gärna göra. det händer ju inte allt för ofta som vi träffas å om han vill komma tillbaka till oss så har jag ju iaf fått ett godkänt av honom att det var skoj här å inte bara tråkigt. jag tror att det mest var alma som lockade om jag ska vara helt ärlig. han är så himla förtjust i henne å lekte med henne å passade henne om jag skulle göra nå så han kan få flytta hit om han vill. =)

synd bara att abbe inte var hemma mer än i 1 dag men nästa gång så kanske vi har abbe på heltid å då är ju han oxå här. =)


idag så ska vi fara å hämta abbes katt, paul stanley, vi ska försöka att ha honom på prov å se om abbes allergi har blivit bättre å det kan vi ju hoppas på. så idag får vi hem honom. =) skoj skoj. =) =)


vi har fått ett glädjande besked oxå, jag bröt ihop å grinade för jag blev så glad men jag har ju lite för många hormoner i kroppen oxå som gör att jag blir lite mer känslig å grinar för precis allt. =) blev bara så glad men min reaktion kan ha misstolkas men så är det inte. =)

i fredags när jag å karl satt å kollade på IDOL så grinade jag även till "all i need is you" låten som deltagarna har gjort till förmån av uniceff. blev lite rörd av den å av hur fin den var. =)karl satt å skrattade åt mej.. som vanligt. men ja kan inte hjälpa det. =) =)


i lördags så var vi till kyrkan på minnesstund, det var verkligen jätte fint å mycket folk. trodde inte att det var så många som gick i kyrkan men det var det. å dom läste rätt namn den här gången oxå. när gudstjänsten var äver så gick vi ett varv på kyrkogården för att tända lite ljus så det var en del som fick besök av oss alla. himla fint var det där oxå med alla ljus som var tända. =)


nä nu måste jag ta å göra lite lunch innan karl kommer hem. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram


Ovido - Quiz & Flashcards