Alla inlägg den 4 juli 2010

Av zanna - 4 juli 2010 20:35

nu har jag jobbat i 4 dar igen å är bara ledig imöra sen är det fyra dagar till.

hualigen vad hemskt det har varit igår å idag, varmare inne än ute, minsta lilla lyft å man var blöt av svett. nån sa nå klok idag. ta med en handduk å ta er en snabb dusch ibland så blir ni svalare å orkar mer. det kan jag säga att det kommer jag att göra så man kan blaska av sig på lunchen iaf. =) =)


hinner inte med att skriva så mycket nu, vill umgås med karl å barnen när jag väl inte jobbar å sitter knappt nå vid datan nu. ganska skönt på ett vis måste jag säga. men man vill ju uppdatera lite oxå emellan åt. =)


har inte varit i gnarp i helgen mer än på jobbet. ganska skönt å slippa den där bilträffen oxå. =) min mamma å moster var där i fredags å det slutade med att moster sov utanför my´s dörr till lägenheten å mamma sov hos en arbetskamrat för dom tappade bort varann å min moster trodde att mamma hade nyckeln hem till my fast mamma hade sagt till henne att hon hade nyckeln i sin väska men det hade hon inte hört.. oj oj oj säger jag bara för dessa två. framåt 11 igår förmidda så hitta mamma min moster å då kom hon åkandes i sina kompisar bil på jakt efter mamma. hihi skoj hade dom ju å det var ju huvudsaken. =)


nä nu ska jag ta å vara lite social med familjen. =) =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards