Alla inlägg den 31 juli 2010

Av zanna - 31 juli 2010 21:26

idag är det lörda å jag gör inte så mycket, oskar ska sova här i natt för alla bergström´s är på 3x30 fest å det är inget jag vill gå på. hade ingen lust helt enkelt. så jag är hemma med alma å oskar.

när han kom så bestämde jag mej för att vi skulle åka å fiska, så jag ringde min my å anna å frågade om dom ville följa med å det gjorde dom. fiskelyckan var däremot dålig men oskar lyckades få både en å två å tre laxar, hajar å gammel gäddor så hans dag var ju lyckad. hehe. jag frågade honom om inte laxarna bara fanns i havet å inte i så små sjöar som vi var vid å fiskade men dom fannas överallt sa han. hihi tur att de små liven har livlig fantasi så dom kan tro att dom fått fisk. =) det var så roligt att lyssna på honom. =)


var til mickels å drack en kaffe å surrade skit för att fördriva tiden å så oskar hade nån i sin ålder att leka med å inte bara vuxna. =) alma somnade när vi var där så vi blev en stund extra. =) wilma följde med oss hem å ville kolla på alvin å gänget 2 å äta snask så det fick hon göra. =) rolig film men kvaliten hade kunnat vara bättre, efter typ halva filmen så började den hacka så jag hoppas att dom tar bort den från hyllan imöra när jag lämnar tillbax den.


nu ligger oskar å kollar på en film å alma sover å jag sitter här å skriver nå rader å kollar på gröna milen, ska snart slå över till american history X som börjar kl 22. det är 2 sjukt bra filmer men jag orkar nog inte se hela av nån av dom. =)


nä nu ska jag ta å lägga ifrån mej den här.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards