Alla inlägg den 28 juli 2010

Av zanna - 28 juli 2010 14:17

idag så är det onsdag å halva veckan har snart gått igen. tiden går så himla fort å jag hänger inte med tycker jag. =)

igår så började alma att krypa på riktigt å det går jätte bra idag men när hon inte har tålamod eller attnär hon tycker att det inte går tillräckligt fort så slänger hon sig ner på magen å drar sig fram istället. =) min lilla flicka har blivit så stor. tänk att hon blir nio månader den andra augusti.


nyss så kom min svägerska å hennes två barn philip å alexander. jätte trevlig pratstund. =) hon bara dök upp utan att ringa innan så jag blev jätte chokad när bilen svängde in på gården. =) dom ska bo här hos oss från torsda nästa vecka å fram till dopet, så vi får lite hjälp med allt som ska ordans innan.

det är ju bara lite mer än en vecka dit.


nä nu måste jag ta hand om alma innan hon dör av hunger. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards