Alla inlägg den 8 juli 2010

Av zanna - 8 juli 2010 22:10

nu är det flera dar sen jag skrev igen, jag börjar på att bli riktigt dålig på det här igen. =( men det kanske kommer tillbaka när jag inte jobbar så mycket. =)


just nu sitter jag å kollar på extrema samlare. jag fattar inte hur man kan spara på så mycket som människorna i den här realityserien gör. helt ofattbart, jag skulle då aldrig klara av att göra nå sånt å ännu mindre bo i röran som dom har. hua hua vad äckligt.


nu har jag jobbat hela veckan igen å jobbar imöra å sönda oxå sen har jag bara 5 dar kvar att jobba innan jag går tillbaka på mammaledigt. det ska bli så skönt efter de här häst veckorna med inte längre än en dags ledighet åt gången.

har väl planerat att vi ska försöka att ta oss ner till furuvik över en dag med barnen å åka till jamtli i östersund men då blir vi kvar nån natt. då bor vi ju hos syrran så det blir ju bra så då kan vi ta med oss deras barn oxå. =)


alma har blivit riktigt duktig på att ta sig fram nu, hon har gjort det ett tag men nu drar hon sig även fram på rumpan oxå. hon kan även lägga sig ner om hon sitter men hon tar sig inte upp i sittande ställnig igen. hon ser så rolig ut. hon har även kommit igång med att riva ut varenda leksak hon har i en korg i vardagsrummet. så ibland så ser det ut som sju svåra år i vardagsrummet. leksaker överallt. =) =) nästa steg är att lära henne å städa igen. hihi det läre ju dröjja. =) =)


nä nu ska jag fortsätta med det här sjuka programmet. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards