Alla inlägg den 11 juli 2010

Av zanna - 11 juli 2010 19:50

idag så kände jag runt i almas mun för hon har varit upp i två nätter nu igen å det är hon bara när det är tänder på gång så jag upptäckte att det är en tand som kommit fram å två som nästan är framme så det är inte så konstigt att hon är gnällig å ska sitta med oss hela tiden. vill inte leka nå speciellt mycket, så länge jag inte är i närheten så går det bra men som när jag kommer hem från jobbet då är det mamma mamma mamma som gäller annars blir det gnälligt. tycker synd om henne som ska ha tre tänder på väg å inte en i taget. det brukar vara lättare för henne då men inte nu. men bara det har spruckit upp så kommer hon att bli som vanligt igen. =) =)

idag så tog alma även sina första kryp "steg" men hon orkade inte mer än 4-5 st sen la hon sig ner. =) men hon kan sätta sig från liggande å lägga sig från sittade. jag trodde inte att hon kunna det förna jag säg det igår. det känns som om jag har missat hur mycket som helst av hennes utveckling de senaste tre veckorna när jag har jobbat. =( men det blir annat sen när jag slutat jobba. =)


igår så var min syster här från östersund med hennes familj å grilla med oss. det var jätte trevligt å det händer alldeles för sällan att vi träffar dom.

rasmus är alldeles galen i alma å vill hålla å bära omkring på henne mest hela tiden. han sa till jeanetta igår att hon skulle skaffa en lillasyster åt honom men var det så att det skulle bli en pojke så skulle hon göra en abort eller vad det nu heter.. hihi han är rolig min rasmus. =) =) abbe trivdes som vanligt i emils sällskap, å lekte massor. =) å amanda höll sig antingen till oss eller till kaninen.


nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar sen ska jag vara ledig resten av sommaren. ska bli hur skönt som helst. =) har inte varit ner till stranden en ända gång. men jag hoppas att det blir av nu när jag blir ledig. =)


nä nu ska jag ta å vara lite social. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards