Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

vila i frid.

Av zanna - 16 juni 2011 21:07

idag så somnade du in, efter en tids sjukdom.

du kommer inte att glömmas, du var en härlig person men mycket humor.

du kommer att vara saknad å jag kommer aldrig att glömma dej. <3


här hemma så händer det inte mycket, idag så har jag haft 7 ungar här hemma å 5 av dom har levt rövare å det har låtit som om huset ska ha gått i kras flera gånger om. =) men det är ju sommarlov å då ska det väl vara såhär. =) abbe kommer att ha två nattgäster här som inte ville åka hem så dom fick väl stanna. =) jag fick åka å hämta lite grejjer åt dom å cykar sen har dom varit ute på byn å ränt nångång mitt på dan. dom har kommit å visat upp sig ibland å sen har dom försvunnit igen. =) roligt roligt att ha huset fullt av småfolk. =) =)


kristina med barn var hit en väng på lite kaffe å bulla. det var trevligt. philip ville inte riktigt gå hem den här gången heller men följde snällt med ändå. =) tack för sällskapet. =)


imöra så antar jag att det blir huset fullt av barn igen så nu är det bara att vänta in 3 av barnen, ge dom fika å stoppa dom i säng. =)

sen väntar nog sängen för mej oxå, har haft ont i skallen hela dan idag, det vill lixom inte gå över så jag kanske behöver lite sömn. =)


fick alfonz filt idag som jag har beställt, den var hur fin som helst å absolut värd dom där 700kr som den kostade. =) synd bara att den inte var blå som jag ställt in mej på men blå-grön duger det oxå. =) roligt för alma å alfonz att ha kvar sen när dom blir vuxna. bara abbe som inte har en nu men jag vill inte beställa en filt åt honom som inte ens kommer att täcka benen på honom eftersom det är en bäbis filt. så han får klara sig utan. 


alma stackarn har haft feber till å från i nästan två veckor nu, å så såg jag nå konstigt i munnen på henne å då visade det sig att det har poppat upp tre hörntänder så det är inte så konstigt att hon har haft feber. nu är det bara en tand kvar å sen har hon alla sina 20. tycker att det är lite synd om henne eftersom det kommer så många åt gången, hon kan inte äta för att hon har ont å så feber på det. hua hua.. 


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards