Alla inlägg den 11 juli 2011

Av zanna - 11 juli 2011 21:56

nu har jag börjat att jobba å det känns hur bra som helst. känns att jag behöver komma ut i det sociala igen. det är roligt att jobba å det är ännu roligare att komma hem å bli mött i dörren av en liten alma som skriker "mamma" å är jätte glad å se mej. 


abbe for till sin mamma igår å då passade jag på å fråga mamma/mormor om inte hon ville ha alma över natten så kunna jag å karl för en stund för oss själva, alfonz märker man inte av å han somnar ju så tidigt för natten så han fick vara hemma. men det blev inte så lång stund för oss sjäva för jag tog mej en låååång prommis med kristina å vara hemma till 21 å då blev det soffläge å en film på tvn men det var trevligt ändå. =) jag å kristina brukar kunna gå på 1 tim å 30 min men vi är lite ur gångorna så det tog 1 tim å 50 min att gå den långa svängen. men vi är snart tillbax igen. =) lrhur? =) =)


ikväl så har vi haft nästan alla bergstörm´s här på grillning å det har varit hur trevligt som helst. suttit å pratat å skrattat. =)  


imöra är det jobb igen så nu ska jag ta å vara lite trevlig innan jag ska i säng. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards