Alla inlägg den 22 juli 2011

Av zanna - 22 juli 2011 22:38

nu är jag ledig hela helgen, fast om jag är ledig på riktigt vet jag inte riktgit.

imöra så ska jag å min my baka hela dagen lång å det ska bli så skoj å få göra det med henne. var ju ett år se sist jag gjorde det. (till almas dop) å nu ska vi gör det till alfonz dop. =)

karl han jobbar med taket, tack å lov har han fått hjäp av reine i två dagar å nu har dom fått till ett fint sadel tak ovenför "balkong dörren" så nu är det bara resten kvar. hoppas att det går fort. =)

tyvärr så blir det nu ingen rättvik resa för karl å alma men abbe får nog följa med kusinerna. =) så vi bli nu hemma hela högen, utom abbe då. men vi kan ju inte neka honom att åka om han får följa med vill säga.


idag så har jag varit å hä,tat igen dopklänningen som en arbetskamrat har gjort en ändring på, alfonz är ju lite liten i jämförese med alma som var lite över 9 månader när vi döpte henne så nu passar den bättre i armarna på alfonz å det blev kanon bra. =) så himla nöjd. =) tack tack för det!!! =) =)


i går så kom min brors fru med barn å hälsade på oss. det blev en kort visit men hur trevligt som helst. pojkarna blir bara större å större för varje gång jag träffar dom, det är långt mellan gångerna men ack så kul det är å träffa dom! synd bara att brorsan var hemma i offerdal å jobbade. men linnea sa att var vi i bhov av hjälp så var det bara å ringa brorsan å säga "hej! hjälp, nu!!!" så skulle hon skicka iväg pojkarna å honom å det känns ju bra. =)


syrran ringde idag å berättade att dom just passerat årskogen å att hela högen skulle komma på kaffe imöra. hur skoj som helst det oxå. =) var ju inte så längesen sist jag träffade som men det är iaf skoj. =) sakan henne jätte mycket!!


igår så var även prästen som vi ska ha på dopet här, vi pratade inte så mycket men farmor ska läsa en vers, abbe ska hälla upp vattet å så fick hon namnet på faddrarna så nu är det bara att förbereda allt. skoj skoj!!! =)


till veckan så kommer jag att jobba som en häst, 6 långa dagturer så jag läre vara måttligt slut när söndan kommer å det är sista dan för den veckan, men veckan efter så har jag bara tre långa kvällar så det är ju skönt. lite sovmorron måste man ju få. =)


nä nu ska jag ta å krypa till kojs.


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards