Alla inlägg den 18 juli 2011

Av zanna - 18 juli 2011 13:10

har nu fått ca 30 timmar extra att jobba den här månaden. å alla dessa timmar hade jag förr helgen å nästan hela förr veckan. gick på mitt schema i lördags å har jobbat hela helgen å ska även jobba ikväll. min första kväll å jag ska jobba med en ordinarie som kommer tillbax från semestern å hon har inte jobbat nå sen vi fick alla dessa brukare. hoppas att vi har hjälp från harmånger ikväll annars är jag nog inte hemma förns efter kl22 ikväll. slutar kl 21 egentligen men det går inte med allt jobb vi har. det är ingen hittills som lyckats sluta kl 21. men det återstår ju att se hur det går för oss. =)


den här veckan har vi hur mycket som helst att göra. kan nog kanske börja på å riva bort taket snart, bara det slutar å regna, fotografering med barnen imöra eller på onsda, inhandling för dop på torsda å så kommer prästen å pratar med oss då, sen är det tält som ska upp å städa å göra fika. baka måste jag föröska hinna med nån dag oxå. å så jobbar jag hela veckan utom imöra. veden måste in den här veckan oxå annars så vi inte har parkering till alla. hua hua.. men det blir nog bra bara dopdagen har varit. =)


alfonz har fått sin första tand nu, kände den igår men idag så har tandköttet svällt lite så idag känner man den inte lika bra. =) vår kille börjar bli stor nu. =) nu börjar ångesten komma igen, han är inte så liten längre. konstigt det där, jag får åldersnojja för att barnen växer. =) =) hur kan det komma sig??? =)


nä nu ska jag ta å göra lite nytta innan det är dags å åka. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards