Alla inlägg den 1 juni 2009

Av zanna - 1 juni 2009 11:41

vilken skön helg dte har varit. =) i fredags så grillade jag å karl å så for vi vidare till sven å sussie i byn. sussie låg med migrä så jag fick nöja mej med sven å gun. =) vi spelade krocket å senare så gick vi in å spelade uno när myggorna tog över ute. =)


lördagen så var det var det meningen att vi skulle köra upp trädgårdstraktorn till grannen men då gick den sönder så då for vi till stan i hopp om att vi kanske kunna laga den men vi var tvungen att beställa det som hade gått sönder så då gick det ju inte men vi hittade lite annat i stället. när vi kom hem så grillade vi med karls syskon å så spelade vi krocket å badminton. det var skoj. =) när myggorna tog över ute så gick vi in å spelade uno.. igen. =)


igår så var det så himla varmt att det inte gick å göra nå så vi vara bara lata. vi for till njurunda å handlade lite å köpte en mors dag present till siv. senare så fo vi dit å fikade lite å när vi kom hema så blev det en sen middag å soffan. karl for tillbax senare och skulle röja lite med reine. jag å abbe hade då lite mys i soffan framför herbie. =)


idag så ska jag jobba kväll, jag ska jobba lite längre än vanligt för att den som  ska byta av mej ska vara på ett möte å kan inte komma till 21. men det gör inte mej nå, det är bara att fara hem å lägga sig å upp å jobba igen. =)


nä nu ska jag  ta å göra nån nytta. skriver väl nå me sen.


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards