Alla inlägg den 16 juni 2009

Av zanna - 16 juni 2009 11:19

idag så är jag ledig, sitter nu här å skriver några rader igen..

jobbade kväll igår igen å innan jag or till jobbet så var jag till mamma å hämtade alla täcken som hon tvättat å tummlat åt mej. jätte snällt! nu är det bara kuddarna kvar som vi ska ta nästa vecka. =) mamma är snäll hon. =)

igår när jag jobbade så blev det inge skoj. köksan hade glömt å gjort hälften av alla mat så det slutade med att vi micrade 16 tallrikar med gröt till vår boenden. fy vad hemskt. men det gick ju bra å alla blev mätta i slutändan tror jag. vad skulle vi ha gjort???


ska snart ta å göra mej i ordning för jag ska fara å hämta tuffingen abbe på dagis. =) hade jag inte sovit som en kratta i natt så hade han fåt vara hemma med mej hela dagen men man ska ju ha ork till att underhålla han oxå å den orken hade jag inte efter typ 3 timmars sömn i natt. så han ska sluta tidigare istället.


nä nu har  jag inge mer vettigt att skriva..


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3


puss å kram till mina.

Ovido - Quiz & Flashcards