Alla inlägg den 9 juni 2009

Av zanna - 9 juni 2009 17:09

nu är vi hemma igen efter en tripp till motala där karl å två av hans systrar å lilla my skulle cykla halv- mini vättern. det gick bra för dom förutom för karl som fick bryta efter 12-13 mil för benen blev stum, han blev ganska besviken som ara hade 2-3 mil kvar till mål men kan man inte trampa så går det ju inte att cykla heller. jag är jätte stolt över honom iaf för med hans förkylning så skulle han inte ha startar över huvudtaget. =)

medans dom cyklade så hängde jag med gun å lilla my, vi åt en brak lunch med min släkt, det slutade med att vi blv 12 st å att dom på resturangen fick sätta ihop ett lång bord för att vi skulle få plats. det var jätte trevligt å önska att det kunna göras fler ggr/år men det är ju inte så att man åker ner dit bara för en lunch/midda å sen hem igen. det är ju trots allt 52 mil dit enkel resa. det var ingen där nere förutom min kusin zabina som visste att jag är gavid så alla fick sig en glad överraskning nä dom såg mej. jag tror att min farbror henke som blev gladast, han är lite speciell så han har en speciell plats hos mej. =) han är prio ett när man far ner till motala. =)


i fredags så var vi på UL å jag har aldrig varit så nervös nån gång som när jag var där, jag pratade knappt med henne som gjorde ULet. men det visade sig att allt är som det ska å att vi förmodligen ska ha en liten flicka den 7e nov. jag frågade om man kunna få veta könet å hon kollade å hon sa att hon trodde mer på en flicka än en pojke för hon såg ingen snopp. =) =) men att vi inte skulle stämma henne om det visade sig vara en pojke. nej nej nej sa jag, jag blir glad bara vi lyckas gå hela vägen. =)

abbe blev förstås jätte glad när han såg bilderna för han har inte trott på oss om att han ska bli storebror men nu är han lite bekymrad över hur man kan ta kort på nån som ligger i magen å som inte finns än.. men han ska lära sin lillasyster att cykla å bada å en massa annat. jag tror att abbe kommer att bli en stolt storebror  å han kommer att vara jätte rädd om henns. =) han är jätte rädd om mej nu redan, jag får inte springa å spela fotboll, han är jätte bekymrad över att bäbisen kan göra sig illa där den är. =) han är bra söt våran lilla abbe! love him!!!! <3 <3


nä nu måste jag ta itu med maten å duka innan karl kommer hem.


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram till er andra. =) =)

Ovido - Quiz & Flashcards