Alla inlägg den 28 juni 2009

Av zanna - 28 juni 2009 12:16

det hasr varit en väldigt trevlig helg i helgen, sven fyllde 25 så i fredags så firade vi honom men släkten å igår så blev det med alla syskon å kompisar. mycket trevligt. åt gott å bara njöt. =)

vi var även ner på byn å in på crousingen, jag körde GULDÄGGET å jag fick åka två gånger å hämta allt folk. =) härlig bil å köra men ingen nybörjar bil måste jag säga. jag blev stoppad av polisen för första gången, jag hade tydligen glömt å häva på lyset så det var en snäll polis som berättade det för mej. jag trodde att jag hade gjort det men så var det inte.. =)

kom hem halv tre typ å idag har jag sovit länge. kändes välbehövligt. =)

idag så blir det kanske så att vi ska ut med reines båt å åka till borgasand å mysa. =)


nä nu ska jag ta å göra mej lite i ordning. kan inte sitta i morgonrocken hela dagen. =)


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!!


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards