Alla inlägg den 15 juni 2009

Av zanna - 15 juni 2009 12:03

... i planeringen blev det idag när abbe skulle på dagis å det var stängt. jag har helt å hållet glömt bort att skriva upp i almanackan att dagis har stängt idag. så abbe kom hem igen så nu har vi varit till min mamma å sen var vi å köpte skor... igen! märkte att det var hål i abbes ena sko å han har sagt ett tag att den känns konstig men vi har inte kännt nå men då såg jag idag att det var hål i den... så nu har jag köpt ett par jätte fina jumpadojjer å ett par foppa tofflor.. får se hur länge dom här håller då.

abbe ska vara hos kim å wilma ett par timmar idag för jag jobbar å karl jobbar ju oxå å han slutar kl 17. men det led inte han utav. han blev bara glad. =)


nä nu ska jag ta å fortsätta med maten... karl kommer snart. =)


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3


puss å kram till er andra.

Ovido - Quiz & Flashcards