Alla inlägg den 23 juni 2009

Av zanna - 23 juni 2009 10:56

nu har jag äntligen semester men jag är förkyld så det är inte så skoj men ack så skönt det är att vara ledig. hihi

var ner på stranden igår med grannarna å abbe. det var skönt men fy vad jag har bränt mej. trode inte att jag hade gjort det förns jag såg det när jag kom hem på eftermiddan. =( det svider som tusan idag men det går nog snart över.


ska till hudik på MVC idag, ska ta en snabb lunch med karl innan jag ska åka å abbe ska först till farmor en sväng å sen så ska han till sina kusiner i  ovansjö å vidare till dyket där dom ska bada. =) han blev överlycklig när jag frågade om han ville fara dit. men det blir han ju alltid när han ska få vara med oscar. =) =)


vet inte riktig mer vad jag ska skriva men jag hinner nog uppdatera er igen skulle jag kunna tänka mej. hihi


ÄLSKAR KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards