Direktlänk till inlägg 9 november 2010

trött.

Av zanna - 9 november 2010 15:39

idag vet jag inte riktigt vad det är men jag är jätte trött, kanske är gårdagens huvudvärk som satt sina spår. var tvungen att lägga mej på soffan en stund, inte så att jag somnade utan jag bara låg å gluttade på tv´n.


idag så ska jag ge mej på att göra hemmagjorda biffar, har aldrig gjort det nån gång förr men har tänkt att jag ska så idag så ska jag. hoppas bara att dom smakar lite å att dom inte är överkryddade. =) sen får det bli hur det vill.

det är ju så gott med det men jag har inget självförtroende i köket så det är sällan jag gör nå som jag inte kan. så i det här huset är det lätt att det blir samma å samma men nu ett tag så har jag varit väldigt ambitiös å till å med gjort två rätter bara för att alma ska kunna äta lika men mindre kryddat. hon måste ju få slippa dessa matburkar nån gång hon oxå. =)


idag så har abbe varit till skolsköterskan på koll, allt var bra med honom förutom att han såg fel på syn testet, han blandade ihop k & x, y & v så han skulle tydligen tillbax å göra om syntestet om 4 veckor men jag tycker inte att det är nån fara för vem brukar inte blanda ihop o & d när man kollar synen. å så är det ju inte säkert att han är helt 100% bra på alfabetet å lite stress på det så kan det lätt bli fel. jag har fullt förtroende för abbe att han klara det där nästa gång. =)


imöra så ska vi iväg med alma på BVC å väga å mäta å vaccinera å läkarundersökning. å eftersom hon inte går än så hoppas jag att dom nu tar oss på allvar med benet, hon går riktigt på insidan av foten när hon går med stöd å när hon är ute så har hon skor på sig å då blir det bättre men jag vill inte gärna ha på henne vinterstövlar inne bara för att det ska rätta till sig så nu får det vara nog. men som vnaligt så säger dom väl bara att det går till sig när hon lärt sig gå själv.


nu har jag själv gått in i vecka 24 å jag blir bara rundare å rundare, börjar å känna mej rund oxå när jag ska göra saker som å plocka upp från golvet lr lyft upp alma på skötbordet, får ha henne ovanpå magen å det vill säga ganska högt upp. =) men men den sista tiden kommer att gå fort så jag hoppas att jag inte blir lika stor som jag var med alma. =) =)


nä nu ska jag börja med lite mat. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards