Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

trött.

Av zanna - 14 juli 2011 20:45

idag har jag varit super trött sen jag klev upp imorse. i natt har jag sovit som en stock oxå men var iaf trött när jag klev upp. affe låg i sängen å pratade när jag klev upp men han hade det så trevligt där med sin grej så han fick ligga kvar medans jag klev upp å gjorde mej i ordning för jobb.

det känns att jag inte är van att kliva upp kl 06 varje dag så jag antar att det är därför det känns som det gör. men det är nå jag får ta eftersom jag vill jobba. =) eftersom jag tycker att det är så skoj. =) =) 


idag så hade vi besök när jag kom hem å det var nog tur för annars hade jag nog gått å lagt mej. =) patricia å lilla hannie var här. eller liten är hon ju inte egentligen men lite större än alma. =) allt som hannie hade var hennes å alma blev sur å stod å sa "minna" å allt som alma hade var hennes å hannie stod breve å sa "min". =) dom tog å gick till jordgubbslandet å åt lite jordgubbar, mogna eller inte så stoppad dom munnen full. =) alma hjälpte hannie att ta bort lövet på jordgubbarna å gav snällt tillbax dom när hon var klar. skit söta var dom. =) kenneth kom in en sväng han oxå när han hade slutat jobba å det var trevligt. =)


nu så sitter jag å funderar på alfonz dop. jag har mycket att fixa innan dess, vi ska ha en fotografering i dopklänningen, syskon bilder å individuella bilder på barnen. men jag vet inte riktigt när vi ska få till det, fotografen ville ha molningt den dagen som vi ska fotografera för att bilderna blir bättre då så vi kan ju hoppas på att det blir så nån dag så vi kan fixa det. eller vad säger fotografen? =) =) har frågat min sys my om hon vill ha äran att hjälpa mej med dom där urgoda pajerna som vi gjorde på alma dop så vi hoppas på att hon vill det, kan inte göra dom själv.. har skickat ut en mass inbjudan nu ikväll så jag hoppas att jag får svar från alla inom de närmaste dagarna.


skulle tro att vi börjar med takbytet till veckan oxå. min kompis som är takläggare kommer å ska kolla hur det ser ut egentligen imöra så vi kanske får nå hum om hur mycket som ska göras . hoppas att det inte är alltför mycket bara. hoppas att takstolarna är okej så vi slipper byta dom iaf. 


nä nu ska jag ta å fundera vidare. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards