Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av zanna - 4 oktober 2011 15:33

idag så var jag å affe å hälsade på hos faster å farbror å så skulle jag visa dom att alfonz nu står helt själv med stöd men så släppte han bara taget å så stod han utan stöd. jag blev jätte förvånad å faster sussie tyckte att han var duktig. man då sa jag att det var inte det jag menade utan det var att han stod med stöd. min lilla lilla kille har börjat bli stor. jag å min ålders ångest på barnen blir inte bättre när dom gör framsteg. men det är så roligt å se framstegen på dom alla tre. =)


annars så har jag varit på HLR idag, alfonz fick följa med å han tyckte att det var riktigt skoj med dockorna. =) han åt på dom å skrek åt dom å gjorde det svårt för sin mamma. =)


nu ligger nog min my på uppvaket, hon har opererat sig idag å jag kunna inte vara med fast jag ville. =( hoppas att hon inte har allt för ont å att hon snart får åka hem. ska köra hem chaufförens barn ikväll så då ska jag titta in till my på en gång å höra hur hon mår å hur det har gått. jag sitter å väntar på att mamma ska ringa så jag får reda på hur det gått å hur mycket dom har tagit bort. det gör ont i mej att jag inte kunna följa med henne till sjukhuset.


nä nu ska jag ta å roa mej lite med några barn. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards