Alla inlägg den 26 oktober 2011

OP.

Av zanna - 26 oktober 2011 15:34

nu har karl äntligen gjort sin OP. den gick bra men jag var tok nervös hela tiden när jag var i hudik å väntade på att han skulle bli klar å ringa å säga att han fick åka hem. men ingen karl ringde så jag gick till receptionen på sjukhuset å dom ringde upp till avd åt mej å han var precis på väg att få åka hem så jag kunna gå dit. hur skönt som helst å se honom på benen. =) medans jag väntade på karl så var jag i ruth´s lgh å vilade lite å sen måtte jag upp my för hon skulle till ortopeden igen efter sin OP. fullt upp. var något slut när kvällen kom så jag lämnade karl på soffan strax efter kl 22 å gick i säng. fy fy vad trött jag var.


idag så  tog jag med mej alma å for å handlade i birsta. "den å mamma, den å" säger hon när man är med henne å handlar. så roligt. =) när vi kom till kassan så började hon å plocka ur vagenen å så visade hon gubben bakom oss vad vi hade köpt å så ville hon titta i hans korg för å se vad han hade. han bara skrattade åt henne. =) hon var jätte noga med att jag skulle lägga tillabx blöjorna i vagenen igen så hon fick med sig dom hem å hennes shampoo var det oxå noga med. =) hon är bra söt. =)


nu ligger affe å alma ute i varsin vagn å sover å kar gick upp å lade sig för en stund sen, han hade tagit värktabb å blev skit trött så han ville  sova. hoppas att han slipper ha ont snart så jag får tillbax min gamla karl. inge skoj å se honom såhär. =(


skulle ha behövt gjort ett ryck här hemma nu men musten har gått ur mej... han inte fått sova i natt heller pga att affe har feber, snorig å tänder som vägrar att komma igenom. tycker så synd om honom. mammas lilla kille! <3


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards