Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av zanna - 7 oktober 2011 11:56

idag så ville mormor ha lite kvalitetstid med alfonz å det tackade jag inte nej till för då kunna jag har lite egen tid med alma å imöra eller på sönda är det dags för kvalitetstid med abbe. då ska han å jag fara in till den stora staden å shoppa lite till honom, kommer att bli mysigt. =)

idag så har jag å alma legat å myst å vår säng å läst massor med böcker. å sen så tog vi en prommis i det fina men kalla vädret, skulle gå till farmor å plocka äpplen men hon hade inte fått så många å dom få hon hade satt längst uppe i trädet så vi fick oss en fika istället. tack för det. =)


nu ligger hon ute i sin vagn å sover å jag ska passa på å vila lite oxå, sovit vädigt oroligt i natt igen så jag är lite trött jag med. =) 

på eftermiddan så ska jag ta med mej alla barnen å åka till mamma för abbes försenade födelsedags present kommer från offerdal/ösertsund idag. hoppas hoppas hoppas att han blir glad för sina nya slalomskidor å pjäxor. syrran var å köpte dom åt oss å brorsan fraktar hit dom. =) tänk vad mina syskon är snälla mej. =) =) het underbart snälla. =)


igår så fick jag hem karl´s julklapp oxå, den blev jätte fin å lyckad på alla vis men det var vissa saker som blev fel oxå men det får vara så, kan ju fixa å dona lite själv för jag har ju lite tid på mej. =) gun fick se den igår när hon var hit å karl var på träning å hon trodde att karl skulle uppskatta den jätte mycket så jag hoppas på det. =) abbe fick se den oxå å han var tok nöjd med vad jag hade fixat. =) tror även att han blev lite generad å glad när han satt å såg på den. 


nä nu har jag skrivit nå rader igen å nu ska jag lägga ikull mej en stund. 


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards