Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av zanna - 18 oktober 2011 12:58

här hemma så har vi de två minsat med ögoninflamation, alma är värst, röd svullen å hur mycket klet som helst. alfonz har bar ett öga som kladdar igen. tack å lov. alma får vara hemma från dagis den här veckan, vill inte skicka dit henne när hon har ont å knappt ser nå. =( 

abbe har börjat få hosta, han har klartat sig ett tag nu med förkylningar å annat så det är väl dags för honom oxå nu då. 

sömnen är sådär den oxå, alfonz vaknar redan vi 00.30 å sen är natten försörd. igår gick jag å la mej tidigt för att jag skulle få sova en stund innan det var dags att kliva upp men då klev alma upp å vägrade gå i säng igen så hon fick sitta uppe med karl tills han gick i säng vid 01. förstår henne oxå om hon har ont i ögonen, skulle inte heller kunna sova då faktiskt. trodde hon skulle ta sovmorgon idag men inte då, klev upp kl 08 å sen har det varit full fart. affe däremot somnade 09.30 tror jag å sov till 12.30 så nu blir kvällen jobbig för honom. han har lagt av med att sova fler gånger än 1 gång/dag, sover en gång å då flera timmar. brukar få småttingarna att sova samtidigt men inte idag. men men...


idag så ska jag gå tillbax å jobba på min rad för första gången på över 2 1/2 år. ska bli skoj men jag gruvar mej ändå. bara man har kommit igång så brukar det ju gå bra. man vänjer sig fort konstigt nog. nu börjar pusslandet med barnvakt å dagis tider. tar nog mamma leidgt hela mars skulle jag tro då det är dags för alfonz att skolas in på dagis. =)


nä nu ska jag ta å hänga en tvätt å sen roa mej med lilla herren.=)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards