Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av zanna - 5 oktober 2011 11:24

imorse så vaknade alfonz strax efter kl 06 så vi gick upp, gav honom lite väling å så prövade jag att lägga honom igen å han somande å jag somnade å vaknade inte förns efter kl 08. kände mej jätte dum mot karl som inte vaknade när kl ringde för å hjälpa honom med barnen å fixa fika till abbe som skulle ha friluftsdag i skolan idag. men det hade gått bra å det var hur skönt som helst å få sova till kl 08 så nu är jag pigg å utvilad å har redan fått mycket gjort. skulle ha tagit hand om köket nu oxå men det väntar jag med tills jag har hämtat hem alma. har ju hela dan på mej att diska å plocka undan. =) 


imöra så ska vi få besök av kära sofie med barn, är så himla längesen vi sågs nu men det är inte lätt att få till det att träffas. sist vi träffades det var när alfonz bara var 2 månader tror jag. jätte längesen är det iaf. så nu är det dags. =) ska bli jätte skoj. =)


nä nu ska jag ta å kolla till min lilla herre som ligger ute å sover. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards