Alla inlägg den 7 mars 2011

Av zanna - 7 mars 2011 12:34

igår så blev alfonz en vecka å den här veckan har gått super fort. =)

han är jätte snäll å bara sover å sover, lite tråkig tycker vi allihop men samtidigt är det skönt att han sover hela tiden. han har en tendens till att vara vaken nån timme på natten men än så länge när karl är hemma så går det bra att sitta uppe med honom. när karl har börjat jobba igen så är det bara att bita ihop å kliva upp på morgonen när han far å jobbar. nu kan jag få sova tills jag eller alfonz vaknar å det är skönt. karl har klivit upp med alma varje morgon sen vi kom hem. karl är en ängel!!! =)


idag så har jag tagit en långprommis med alfonz i vagnen å alma på kälken. karl å abbe for till ovansjö för att ta en skoter tur med pimpling å grillning med ovansjö folket. =) jag å alma ska klippa oss så jag valde att stanna hemma för att inte karl å abbe inte skulle bli tvungna att köra hem oss när frisören kommer.

vill inte förstöra deras dag pga det.


nä man kanske ska passa på å vila lite nu innan ungarna vaknar. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards