Alla inlägg den 22 mars 2011

Av zanna - 22 mars 2011 21:43

idag så har jag varit på mitt absolut första förädra möte. vi var inte så många som var där men det var bara föräldrar som man vet vilka det är. =)


här hemma så händer det inte så mycket, dagis å skola å jag är hemma med alfonz för det mesta. vi är inte ute på så mycket mer än när vi hämtar alma på dagis. =)


idag när vi kom hem så hade bara alma en jacka å stövlar på sig å hon traskade raka vägen till en vattenpöl å innan jag hann säga att hon inte skulle gå dit så låg hon raklång i pölen å skrek. blöt från topp till tå så det vara bara att gå in å byta kläder å ta på galonisar å gå ut igen å sen gick hon dit igen men höll sig på benen. =) abbe kom hem å så var det full fart på båda två genom vattet, alma i pulka å abbe drog. så roligt att titta på dessa två små. =)

alfonz fick äta för första gången ute idag å det gick ju bra. han smaskade på å sen somnade han i vagnen. =) har två stycken som verkligen älskar att sova i vagnen.


nu sover alla tre barnen, karl är å tränar å jag sitter å kolla på desperate housewives. missade förra avsnittet så jag måste ju titta nu. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards