Alla inlägg den 17 mars 2011

Av zanna - 17 mars 2011 14:34

är nu hemma igen efter ett besök på bvc. alfonz är nu uppe i 3880 å 54 lång. så det går framåt å jag är nöjd. alfonz är oxå ett flasbarn så han kommer stadigt att gå upp nå 100gram i veckan. ammningen fungerade inte den här gången heller. =( men så länge han mår bra å går upp i vikt så mår jag bra å det är ju huvudsaken. =)


min chef ringde nyss å frågade om jag vill komma på medarbetar samtal å det är väl klart att jag ska göra det. hon frågade hur jag har det å det enklaste vore ju om jag fick komma en tis eller ons innan kl 13 för då är det bara jag å lilleman hemma men hon hade bara luckor på fredagarna så jag sa att hon fick bestämma en dag å en tid så fixar jag barnvakt på nå vis. =) farmor är ju alltid hemma så hon kanske kan ha dom två äldre. =) nu börjar det här ständigt pusslande igen men det ska nog gå bra. =)


imöra så har jag första dan hemma med alla tre å det ska bli spännande å se hur det kommer att gå. =) idag var första dan hemma med alma å alfonz å än så länge har det gått bra. alma sover just nu å det gör alfonz oxå så då passar jag på å skriver nå rader. =) abbe gick iväg till nå kompisar så han läre jag inte se till förns det är dags för midda. =) om han aldrig är hemma nu utan ränner omkring på byn hela dagarna hur kommer han inte att bli då när han kommer upp i tonåren. =)


har suttit å beställt efter lite kläder till alla barnen nu, abbe har önskat sig en frän keps, skor å tröjor så det har han fått, alma har jag hitta jätte läckra hängsel shorts till, ett badset å nå tröjor. alfonz däremot så fanns det inte så mycket till om man inte är ett fan av grönt å det är inte jag direkt men han fick sig en mys dress. fattar inte varför det ska vara säsongs färger å allt som finns är i en å samma färg. hur tråkigt som helet. =( men men..


imöra så ska vi ner på byn å dumpa av lite kläder som jag inte längre behöver. skönt att få iväg sånt å ge det till nån som behöver det så behöver det inte ligga i min garderob. bättre å ge bort det. å så ska vi på jobbet å skriva en ny föräldralapp till chefen. dom hade ringt från kommun till henne å bett om en ny å det har jag helt å hållet glömt bort. =)


nä nu vakna lilleman så nu ska jag ta hand om honom. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards