Alla inlägg den 15 mars 2011

Av zanna - 15 mars 2011 16:13

idag så har vi varit å knäppt kort till tidningen så på freda så kommer vi att finns med i ht. det gick hur bra som helst men alma vill inte nå gärna ha tungan i munnen, hon satt med den utanför munnen med fotografen lyckade få nått kort där hon till med tittar in i kameran. =) ska bli skoj å se hur det blir för jag tror inte att jag tittade in i kameran på så många kort eftersom jag hatar att bli fotograferad. =)

efter att vi knäppt kort så var vi å lunchade med faster ruth. hur trevligt som helst. =)


alfonz är nu 16 dagar å nu börjar vi få till det med äta å sova tider. =) han har varit lika i å utanför magen. vaknat till på kvällen/natten å varit vaken nn timme då. dock så skriker han mycket på nätterna å jag vet inte riktigt varför, satt å googlade på kolik igår kväll å jag hoppas för allt i världen att det inte är det utan att han bara har magknip. ska pröva å köpa miniform droppar å se om det hjälper nå. hoppas på det iaf. =)


nä nu ska jag ta å börja med lite mat. idag står stuvade makaroner å korv på matlistan. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards