Alla inlägg den 1 april 2011

Av zanna - 1 april 2011 10:30

ja nu är det min tur att bli förkyld, alla barnen är snoriga å hostiga så varför skulle jag komma undan? men det är bara att bita ihop å hoppas att jag håller mej på benen å helst utan feber. 


igår så hade jag ett trevligt besök av helena å hennes lilla kille moltas. satt å pratade i flera timmar med avbrott för lunch å en massa kaffe å goda kakor.

kristina, vår granne skickade ett mess å undrade om jag vill gå på en prommis å det gjorde vi. afonz i sele å alma i vagn så vi traskade iväg med 5 barn å fint väder. =)

när vi kom tillbax så fick vi oss en kaffe allihop å alma fick leka med lucas en stund. jag tror att alma tyckte att det var konstigt att hon fick leka med lucas hemma för han brukar ju vara på dagis. =) hon tittade på honom precis som hon tänkte " vad gör du här när du brukar vara på dagis". 


igår så ringde "mos" my å undrade om hon fick ha alma å abbe idag å det får hon så gärna så. så efter kl 13 så kommer hon å hämtar barnen å då kanjag lova att jag ska vara lat å inte göra nå alls, lägga mej å vila känns det som att jag behöver. toktrött å hängig.


på månda så ska jag å alfonz på bvc i gnarp, ska bli så skönt att slippa fara till harmånger annat än för läkarbesök å vaccinationer. varför åka 3 mil när man kan åka 1 mil bara. =) helst av allt så skulle jag vilja gå men det går ju inte. =)


nä nu ska jag ta å vila lite medans dom två små sover. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards