Alla inlägg den 14 april 2011

Av zanna - 14 april 2011 17:26

jag börjar nu tvivla på att dessa förkylningar aldrig ska gå över.

idag är karl hemma från jobbet för han är hängig å hade feber i morse. nu ligger han å sover med alfonz på soffan. jätte fina är dom två. =)

alma hittade ett par alldeles för stora stövlar å traskade ut. hon har varit ute hela dan nästan men är ändå inte nöjd. så nu har jag låst ytterdörren å stängt grinden till köket så dit kan hon heller inte gå. =) nu har hon bara hallen å vardagsrummet att vara i å det räcker. =) =)


i tisdags så hade jag ingen bra dag, hade sovit som en kratta på natten å vaknade med migrän å alma var grinig när jag hämtade henne på dagis å jag kände direkt när jag kom hem att det skulle braka loss. å det gjorde det.

jag bröt ihop när karl kom hem å bara grät å grät, jag kände mej som den mest värdelösa föräldern som finns. man får vara arga på sina barn men inte elakt arg. för jag var riktigt elak/arg. tur var iaf att abbe kom hem å var på bra humör annars så vet jag inte vad jag hade gjort. hua hua...


nä nu måste jag ta reda på dom två små.


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards