Alla inlägg den 8 april 2011

Av zanna - 8 april 2011 15:21

igår så for karl till fjällen å blir borta tills på sönda. jag som hatar att vara själv ringde hit mamma å frågade om hon ville sova här med oss å det ville hon så gärna så. hon tar varje chans till att träffa barnbarnen så jag blev överlycklig när hon sa jag. jag har gjort det enkelt för mej i helgen eftersom jag ska vara själv så jag har lejt bort abbe till ovansjö å alma till mormor så nu är det jag å alfonz mot resten av världen. tycker inte om det men det ska bli skönt å få en vilodag, eller det kommer att vara skönt tills det är dags för att gå i säng då kommer jag nog att få det svårt att somna. hua hua...

har ev sällskap ikväll å kanske över natten men imöra så måste jag ta itu med att sova själv. fast då har ju alma kommit hem så då kanske det blir lättare.


nu sitter jag här å skriver några rader å alfonz sover. funderar på att vila en stund jag oxå medans han gör det. skulle vara riktigt skönt faktiskt. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards