Alla inlägg den 22 april 2011

Av zanna - 22 april 2011 21:52

ett år har gått sedan vi förlorade caspian, himlens finaste ängel. <3

vi saknar honom så mycket allihop! han är å förblir allas vår lille prins! <3


nu är det påsk å det ska delas ut ägg hit å dit. var till mamma idag å hämtade ägg till alla barnen, abbe alma å alfonz har fått varsitt. alfonz har dock fått ett ägg med två små sköldpaddor i. =) himla söta. =) alma fick ett ägg med olika sorters choklad eftersom hon inte tuggar allt så bra å choklad är ju lätt smält å desutom jätte gott tycker hon.

pååskharen kommer nog med påskägg till dom två äldsta imöra med skulle jag tro. =) abbe blir nog glad om han har gömt ägg som han får leta. =) han är då inställd på det iaf. =) =)


idag så var lilla alma rolig, vi åt frukost å så berättade jag att hon skulle få på sig lite kläder å sen skulle hon få gå ut. så när jag hade hjäpt henne på med kläder så springer hon ut i hallen å skriker mamma mamma mamma å så tittar hon på mej å skrattar, jag tror att hon tyckte att jag tog för lång tid på mej att gå dit så hon fick på sig skorna å en flece jacka å sen har hon inte varit inne nå förutom vi måltiderna. =) så rolig. går ut det första hon gör på morgonen å går in strax innan läggdags. =) hon tycker det är super skoj så då får hon väl vara ute då.

allt här hemma hamnar på undantag eftersom jag oxå måste vara ute så disken är odiskad å tvätten otvättad. men det är väl så det är när det börjar att bli sommar. =) =) härligt härligt. =)


i måndags så var jag på medarbetarsamtal å det gick ju bra. abbe var med sin farmor å mormor å alma var med sin moster å mormor så jag hade bara alfonz med mej å han sov under hela samtalet så det var skönt. jag får ganska bra löneförhöjning det här året oxå å det känns bra även om jag inte har jobbat så mycket. =)

ska jobba i sommar så det blir ju bra med lite löneök om jag ska gå på timmar. =) hade ett önskemål om 75% å mycket kvällar å det har gått å fixa så jag är nöjd. =) anna ringde å frågade om jag kunna börja sista veckan på första perioden å det går  hur bra som helst. å jag kommer att vara ledig den helgen så vi har planerat att ha dop för alfonz om inge oförutsett händer. är ju även i år samma helg som rättviksveckan så vi får se hur det ordnar sig med det. =)


ikväll så sitter jag själv igen, karl är på pingis avslutning å alla barnen ligger å sover i varsin säng på varsitt rum. funderar på att lägga mej å läsa om jag ändå är själv för det är inge bra på tv´n. men får se hur det blir.


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards