Alla inlägg den 2 januari 2012

Av zanna - 2 januari 2012 21:09

i natt har lilla fröken alma haft en vaken natt igen,vaknade kl 00 å jag la henne i sin säng sista gången kl 03. somnade å sov till 05 då affe vaknade å sen ringde kl 06. 30 då jag skulle kliva upp å fara till jobbet men när jag kommer dit så upptäcker jag att jag skulle vara hemma en vecka till med föräldrapenning. snacka om å ha dåligt minne. jag berättade för karl när vi hade uppsittar kväll att jag skulle vara hemma med allihop till den 9e oxå men det hade han oxå glömt. men jag stannade å jobbade för det var två av personalen som var sjuka så jag fick ta den här turen på fyllnad å då klagar inte jag. =) så det var väl tur i oturen att jag for till jobbet. =) har även tagit på mej på hemtjänsten på freda så det ska bli skoj! =) grämer mej fortf för att jag inte var snabb nog å ringa om viket som dom skulle ha där.. men men det kommer ju fler tåg å då hoppas jag att deras chef tänker på mej. =)


annars så händer det inte mycket här.. har fortf ont i öron å hals. det vill inte ge med sig. =( ger det nå dar till sen får jag ringa hc igen. =( om det kunna ta slut nån gång.


nä nu ska jag ta å titta lite på tv innan jag kryper till kojs.


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards