Alla inlägg den 16 januari 2012

Av zanna - 16 januari 2012 20:34

jag hade förväntat mej att få nån form av reaktion på det jag har skriviy i några inlägg men jag har inte fått nån än å som det känns så läre jag inte få nån heller, jag vet att "ni" läser min blogg så jag vet att ni ser vad som skrivs. jag vet att "ni" vet vilka jag skriver om..


idag så var jag å affe på bvc, jag hade inte förväntat mej att han skulle ha gått upp så mycket i vikt eftersom han är så himla aktiv men han hade gått upp 720 gram på 4 veckor å det var helt otorligt att se att det stod 10 610 på vågen. å vad jag blev glad när jag säg det med tanke på att han gått upp 140 gram förra gången med tanke på alla sjukdomar som snurrat runt i detta hus. sköterskan blev jätte förvånad över vikten. =)

nu väntar vi på att vi ska få vattkoppar så vi har det ur världen oxå. det snurrar runt på dagis nu å i fredags så var det ytterliggare två som åkt dit. karl hoppas på att vi ska slippa det den här gången men jag vill ha det gjort å nu när vi ändå är friska så kan vi ta det oxå. =)


nä nu ska jag ta å roa mej med karl. =) wordfeud. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards