Alla inlägg den 31 januari 2012

Av zanna - 31 januari 2012 20:11

nu är det längesen jag skrev igen, en hel vecka har gått å det händer mycket på bara den korta tiden. =)


helt slut i kroppen är vad jag är nu för tiden, trött å på dåligt humör. har en jävla massa å göra hela tiden å jag kan inte  bara få vara hemma en dag utan en massa måsten, skjuts hit å skjuts dit. tror inte att det är så långt till den där berömda väggen. =( jag är så snäll oxå så jag kan inte säga ifrån. men snart läre jag på å börja göra det. just nu är jobbet min räddning, när jag jobbar så jobbar jag å då är det inte nå annat som ska göras, allt görs i min takt å behöver inte tänka nån annan är mej själv å jobbet. det är så himla skönt. 


affe har *peppar peppar* sovit i sin säng nu i ett par nätter å dessutom bara ätit å somnat om, inge krångel men nånting. så himla skönt det oxå. igår så gick jag i säng kl 22 å sov strax därefter, affe vaknade strax efter kl 24 å för första gången på länge så somnade jag inte när jag satt å gav han välling. han vaknade kl 05 fick välling även då å jag höll mej vaken. 

känner att jag verkligen behöver dom där dagarna nästa vecka då jag bara ska ta hand om mej själv. =)


i lördags så for vi med gun, fredrik, ruth, erik oskar å reine till himla badet å hade det skoj. alma var jätte skeptisk från början men hade jätte skoj när hon hade kommit till sig lite. somnade i min famn innan vi ens hade kommit utanför dörrarna. affe däremot gnällde hela tiden utom när vi satt i bubbelpoolen för där var det ju varmt å gott. =) affe surfade å var en riktig hejjare på det, han lyckade redan på först försöket medans oskar reine å erik fick prova flera gånger innan dom fick till det. han var så himla lycklig å stolt när han låg där. =) jag blir så stolt över honom. =)


affe släpper sig nu å går själv. min lilla kille. han kommer alltid att förbli min lilla kille även om han bliir större å större. alma bara kör med honom hela tiden å säger "aja mini" =) gull tjejen min!!!


nä nu ska jag fara en sväng till gnarp innan det blir soffan resten av kvällen.


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards