Alla inlägg den 8 januari 2012

Av zanna - 8 januari 2012 20:30

Idag så tog jag karl å Abbe å för till Hassela. Jag har tjatat hela veckan om det å idag blev det. Abbe invigde sina nya skidor som han fick när han fyllde år å han kom på ganska fort hur han skulle göra å hur fort det kunna gå. Det blev några missöden men det är ju sånt man lär sig av. Jätte skoj var det iaf. :-D imöra så läre jag i.te kunna gå å så ska jag jobba på hemtjänsten så det blir spännande å komma i å ur bilen. :-DJag saknar dej väldigt mycket å nu känns det som om jag behöver dej. Jag önskar att det inte hade hänt en massa som gör det omöjligt för mej att ens anförtro mej åt dej. Kommer det att bli som förr?? Jag vill inte vara arg på dej för skulle det hända dej nå så skulle jag aldrig att kunna förlåta mej själv för att vi inte pratar... Så samma fråga igen.. Kommer det att bli som förr mellan oss inblandade???ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3Puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards