Alla inlägg den 17 januari 2012

Av zanna - 17 januari 2012 21:59

idag så blev jag alma å alfonz uppbjuden till fam söderlund på kaffe å lite smittspridning. =) lucas har nämligen vattkoppor å jag vill att våra oxå ska få det så vi har det överstökat. känner mej lite smått elak som hoppas på att dom ska bli sjuka men ändå så känns det bättre att dom får det nu än när dom är 7-8 år då de kan vara ännu mer besvärade av det. det sprider sig som en löpeld på dagis men än har inte alma åkt dit, men nu har de två små varit upp i det på riktigt så nu kanske det blir. tack för kaffe å lekstund kristina med barn. =)


erik kom hit idag å var barnis åt affe å abbe, abbe var iofs med en kompis men affe var hemma å snäll var han oxå. lite reserverad men det gick över fort. =) då vet jag att jag kan fråga erik om barnis fler gånger för han tyckte att det var skoj, =) tack så mycket. =)


imöra så funderar jag på om jag ska fara ner till farfar å klippa honom. vill egentligen inte fara dit när jag är ledig men jag gör det ändå. han blir ju så glad oxå när han träffar ungarna å det är jätte roligt. =)


nä nu ska jag ta å var lite social. =)


ÄLSKAR ALMA ALOFNZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards