Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

skönt när fullt upp.

Av zanna - 29 mars 2011 15:38

här hemma är det fullt upp hea tiden. igår så satt jag inte ner många minuter utan hade å göra hela tiden. vilket är skönt när man har haft en dälig natt, då hinner man inte känna av att man är trött. =)

jag vet inte hur länge som alma stod å "diskade", det tycker hon är jätte skoj å då kan jag göra det jag ska å ändå veta var hon är för då flyttar hon sig inte en milimeter. abbe gick runt å gnällde över att han inte hade nå å göra å inga kompisar som var hemma. jag sa att man måste ha tråkigt nån dag för att man ska veta hur det är när man har skoj för då uppskattar man det mer. =) han höll med. jag tror han ringde om vart annat till sina kompisar för å kolla om dom kommit hem än å jag tror inte att det gick mer än  5 min mellan gångerna ibland. =) å lilleman han sov mer eller mindre hela dagen men när han var vaken så var han vaken nån timme å sen sov han igen.

klippte abbe gjorde jag oxå igår, nu har han inte mer än 6mm på huvudet å han tyckte att det var så skönt för då blir han inte så varm när han är ute å lever rövare. =)


på torsda så kommer det en gammal klasskompis från ilsbo å ska hälsa på, hon å hennes lilla son på tre månader. det ska bil skoj. =) å på freda så kommer louise med barn å ska hälsa på å lämna kläder till både alma å alfonz. jag bara tackar å tar emot. =) måste nog ta å göra mej av med lite kläder jag oxå, men bara flickkläder så jag hoppas att det är nån i närheten som får en flicka så man kan ge bort allt för i det här huset så tror jag inte att det blir nå fler barn än på många år. =)


idag så skulle jag ha städat men vi vaknade så sent imorse så jag har inte hunnit med det, jag skulle även ha tagit mej an abbes garderob å rensat ut en MASSA kläder som är litet, eller som är slitet. han har så det räcker å blir över för jag vet inte hur många. har ju köpt en massa nytt till honom så snart får det inte plats nå mer. skulle även ha letat fram kläder till alfonz för han kan inte ha 56 i byxor så länge till. han har precis som alma två meter ben å liten överkropp. =) likt mamma. =)


nä nu ska jag ta å göra nån nytta igen. har fått mej en lite paus nu. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 
 
Sofia

Sofia

29 mars 2011 20:44

Jag älskade också att diska när jag var liten, Anna med. Men de är ju aldrig fel att hon tycker om det ;)

http://sofiahast.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards