Direktlänk till inlägg 24 april 2011

fint väder.

Av zanna - 24 april 2011 16:24

nu börjar påsk hegen att ta sitt slut. vi har haft det jätte trevligt hela helgen med familjer å god mat å påskäggs utdelning till alla barnen. alla barnen fick en varsin present med. alma fick en vattenkanna å det var en lyckad present, hon ränner runt med den ute å vattnar alt hon hittar plus sig sjäv å så fick hon en picknickkorg full med saker. hon älskar att hålla på med tallrikar å grejjer så den passade henne jätte bra. =) albert fick 300 kr i present kort som vi ska använda till en ny cykel å alfonz fick en urgullig dinosarie å bitringar. (mjukisdjur) som nu ligger å vilar i hans säng. =)


just nu så ligger alfonz ute i vagnen å sover å karl tog med sig alma å for till ovansjö å hämta abbe, plus en rutchkana å ett kök till alma som hon kan leka med. hoppas att det blir en bra sak bara så det står å blir oanvänt.


igår så var vi i ovansjö å grillade å hade det urmysigt. det var fint väder så det gick att vara ute men alfonz å jag var mest inne för han bev så hima varm å det var svalare inne, men han kom inte till ro förns kl var 21 tror jag, då somnade han å sov til kl 05 imorse. =) =) andra gången han sover så länge nu å jag hoppas att det håller i sig. =) alma har börjat å sova läng hon oxå, vakna 08.30 imorse oxå så det var skönt. =) nu är det bara abbe som ska lära sig att sova. =) =)


idag så ska vi ti siv å äta midda, hon var hit på förmiddan å fick däcken bytt på bilen å då bjöd hon in oss på mat oxå. =) tack för det!! =) ska bli skönt att slippa bry sig om det idag igen.


nä nu ska jag ta å gå ut i det fina vädret igen. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards