Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

en mindre bra vecka.

Av zanna - 30 oktober 2011 14:07

den här veckan har varit allt annat än rolig. ungarna har varit sjuka å besvärliga natte tid å dag tid har dom varit griniga. karl har haft jätte ont i sitt knä vilket har gjort att han har varit på dåligt humör. å tyvärr har det gått ut över barnen eftersom dom har varit sjuka. men nu börjar det äntligen vända. alfonz vil fortf inte äta annat än välling så just nu lever han på det. =( stackarn är jätte förkyld fortf å den där tanden vill fortf inte komma upp riktigt. förstår gott å väl om han inte vill ha en sked i munnen å att det är jobbigt å  äta om man är snorig å bara kan andas med munnen gör det inte lättare.


imöra så ska jag jobba igen å alma ska på dagis å affe ska till mormor. karl ville vila å bara ta det lugnt imöra så då blir det bäst så. 

jobbade igår kväll å affe vill inte vara med sin pappa på kvällarna när det är dags att gå i säng så karl kan inte natta honom så det blev tungt för karl igår. tur att jag kom hem lite tidigare å kunna ta över. alma fick vara med "mos" my å lämnade alma på jobbet när jag skulle till å sluta. trodde hon skulle somna i bilen på väg hem men det gjorde hon inte så hon blev uppe till sent igår hon oxå. 


idag så ska abbe fara till sin mamma.  han blir borta tills på freda. roligt för honom att åka dit men mindre roligt för oss som måste vara utan honom. =( blir ovant att bara ha dom två små hemma.


nä nu ska jag ta å slänga upp benen  på soffan å titta lite på tv innan småttingarna vaknar. =)


ÄLSKAR ALMA ALFONZ KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards