Alla inlägg den 13 december 2009

Av zanna - 13 december 2009 19:32

idag har vi varit på 6 års kalas i ovansjö. jätte trevligt å mycket gott fika.=) träffade alla bergström´s och flera andra. =) oskar blev glad för alla presenter å det var ju bra det. =)

abbe blev jätte glad när vi kom, han trodde förstås att vi skulle hämta han å åka hem så han blev ännu gladare när han upptäckte att vi skulle stanna.=)


jag visade karl min blogg idag, om vad jag skrev igår å han förstod inte heller varför man blir arg pga det jag skrev. det finns ingenting riktat mot nån förutom det sista som jag skrev, så blir man arg för att man skriver att man ska på julbord  å inte kan hämta sin son så måste det vara nå allvarligt fel nånstans. men jag trodde att JAG skulle få en massa skit för det idag men det har jag inte fått så hon kanske har tänkt om... finns inget att vara arg för som jag har skrivit.


nu håller abbe på att bli klippt å ska få ta sig en dusch/bad, alma är redan badad å har pyjamasen på så sen blir det kvällen för båda två.  nä nu ska jag kolla hur det går för mina killar, tror abbe har lite svårt att sitta still. hihi


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Av zanna - 13 december 2009 03:41

min lilla alma vaknade för en stund sen så nu har jag gett henne lite mat så nu har hon somnat igen mätt å belåten. =) härligt härligt. =)


om det är så att folk blir förbannad över vad man skriver i sin blogg å om man vet med sig själv att man blir sur över det så ska man inte läsa andras bloggar.

vad är det för mening att läsa lusen av folk bara för att man skriver det man känner för. helt meningslöst. har en ond aning om detta men om jag ska vara ärlig så struntar jag i om folk hakar upp sig på vad jag har skrivit.. är det nån som vill slösa tid å energi på att skälla på vad som bara är sant så be my guest!


nä nu ska vi nog ta å gå i säng å ropa på john blund ihgen. =)


natti natt allesammans. =)


ÄLSKAR KARL ALMA Å ALBERT!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards