Alla inlägg den 19 december 2009

Av zanna - 19 december 2009 10:38

nu har jag å alma blivit förkylda, igen. alma har rinnande ögon å hosta. tack å lov inte så snorig. så jag hoppas att hon klarar sig ifrån det. jag är ju så nojig så jag blir så himla orolig när abbe å hon blir sjuka. inbillar mej det ena å det andra å karl säger att jag inte ska vara orolig men jag blir det ändå. kanske är det för att abbe svullnade upp i hela ansiktet förra vintern när han blev förkyld som jag blir sån. usch usch. inge skoj, det är ju tur att karl är lugnet själv. =)


igår så var ju jag å abbe till laban. gissa om både laban å abbe blev glad när det äntligen blev av. jag hade ju tänkt å stanna kvar där en stund men jag hade glömt skötväskan hemma med mat å allt så det blev en snabb kaffe å lite surr bara sen var jag tvungen att åka, för tur var väl det för när jag stannade bilen på gården så vaknade alma å var så så hungrig. stackarn, det lät som om hon höll på att svälta ihjäl.


idag så skulle jag ju ha följt med å åkt skridskor men jag är inte alls nå fräch så jag valde att stanna hemma, vill ju inte bli sämre i förkylningen å att vara i en kall ishall är ju som bäddat för att bli sämre. man har ju inte tid att vara snorig å jävlig 5 dar före  julafton när man har som mest att göra. men jag måste åka till njurunda iaf för att jag har lovat ann att jag ska hämta reines julklapp så det blir till att äta frukost nu å duscha å sen måste jag åka. måste packa en väska åt abbe oxå för han ska till gun ikväll å dricka glögg å mysa å så ska alla barnen sova över. med undantag för alma. så sovsäcken måste letas fram å lite annat. å när alla barnen skulle bort så blev vi inbjuden på lite glöggmys i ovansjö. =) ska bli skoj. =)


nä nu måste jag verkligen göra nå åt mej själv innan den här dagen har flugit förbi oxå. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards