Alla inlägg den 30 december 2009

Av zanna - 30 december 2009 20:22

idag så har det varit en relativt lugn dag, fick besök av maggan, linda å jacob falk.

trevligt trevligt. tack så mycket för presenten till båda barnen å blommorna. =)

dom blev här i över två timmar å så vi satt å pratade en massa. skoj. =)

abbe har varit ute i två omgångar å overallen sprack när han var ut första gången så nu bli det till att laga den. *suck* men det ska ju märkas att han är ute å leker så vad gör då ett hål som man kan laga??? =)


vi åt en tidig middag idag å när vi hade ätit så blev jag jätte trött så då gick jag å alma å la oss. vi sov i lite mer än en timme. =) mycket skönt. =) vaknade av att gun å ruth var här å dom plockade med sig abbe å for till sven å sussie. abbe ville följa med dom så då fick han göra det. han gillar ju sina fastrar å farbror. =) får väl se när vi träffar han nästa gång. =)


imöra så är det nyårsafton, tror att jag ska vara med min my å syskonbarnen från östersund. men jag har inte bestämt mej än. får väl se vad dom har att bjuda på.


nä nu ska jag fortsätta att titta på hockyn.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards