Alla inlägg den 21 december 2009

Av zanna - 21 december 2009 16:36

ikväll så ska jag på julfest på jobbet. fick en inbjudan av chefen i fredags. skoj.

har egentligen ingen lust att åka till gnarp igen men det blir säkert trevligt. det brukar det vara på den här julfesten. =)

alma blir hemma med pappa så han får nå att göra. =) ska bli skönt att få åka själv. lite egen tid. =) å så får ju pappa lite alma tid utan att nån är med. =)


var ner till gnarp förut idag å köpte julklappar till lars å anna. karl bad mej göra det så han slapp. jag hade ingen aning om vad jag skulle köpa för jag vet ju inte vad dom gillar. men det blev bra till slut. =) ska in till hudik på onsda å "dejta" ruth å göra det sista som har med klapparna att göra. en till kjell å  nå mer till abbe som vi kan stoppa i hans strumpa. =) alma å abbe har en varsin som hänger ovanför kamin i köket. =)


det snöar även idag å nu börjar jag bli riktigt leds på det. det är ett helvet att åka efter e4an om dom inte har varit ute å plogat.. å när man hamna bakom dom där plogbilarna så går det ju jätte fort. nä inte direkt!!! lite sol skulle ju inte sitta fel så man kan vara ute å gå.


nä nu ska jag vara snäll å göra lite middag till karl, jag hoppar över eftersom vi ska äta på jobbet. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards