Alla inlägg den 18 december 2009

Av zanna - 18 december 2009 12:37

idag så är det fin väder å inget snöande. =) mycket skönt måste jag säga. =) men attans vad kallt det är istället. hade 20- när vi klev upp i morse å det tog sin lilla tid innan bilen tinade fram kan man säga.. fick iaf skrapa rutorna fast den stått å gott i 20 min. fast vi ska väl inte klaga nu när det ser ut som om vi får en vit julafton! jiippii! =) =) vad glada alla barnen ska vara nu. abbe är hel nöjd över snön fast igår så ville han säga åt den som gjorde att det snöade för nu räckte det ju faktiskt! =) idag så har vi gjort ett pepparkakshus. det blev jätte fint, nu ska vi bara plocka in lite granris att lägga under det. det är lite finare så än med vadd. =) abbe är jätte stolt över det!


min systers äldsta son fyllde 13 år igår, oj oj oj vad tiden går fort. tyckter att det var nyss som jag var barnvakt åt honom stup i kvarten för syrran jobbade natt men då var han ju bara 1-2 år eller nå sånt. han sa att han skulle komma ner nå under jullovet å amand å emil oxå. skoj skoj! amanda å emil skulle vara med my å jah hoppas att rasmus vill vara med oss. dom har ju inte träffat sin lilla kusin än heller. =)


idag så var jag abbe å alma på sjukgympa, my ringde å väckte mej vid sju. då hade jag å alma nästan nyss somnat om. alma vaknade vid 3 å somnade om 05.30 var pigg  å jätte glad efter att hon ätit å tyckte inte alls att hon skulle somna om. min nattsuddare till tös! <3 <3 <3


idag så ska abbe äntligen få åka till laban. har ju inte kunnat göra det pga snön som kom. men nu så, så ska vi göra ett sista försök. abbe blev förstås glad för det. vill inte svika honom en gång till.

igår så var det ju portkul igen å nu var det äntligen dags att ta på sig skidorna å få åka lite i backen. abbe tyckte det var jätte skoj men han blev lite trött i benen av att svänga sa han. =) "snart kan jag åka i lika stora backar som er" hihi jag sa då till honom att han kankse kan göra det nästa år när han blivit lite duktigare. =)  å det godtog han. =)


nä nu ska jag ta mej en dusch å göra mej i ording för att åka till laban.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards