Alla inlägg den 22 december 2009

Av zanna - 22 december 2009 15:49

idag så har vi tagit sovmorron å sen så for jag å alma till stan, skulle ha barnvakt egentligen men jag tog med henne ändå. =) skulle köpa den sista julklapparna till abbe å kjell å det var fort gjort men attans vad det var mycket folk  stan. skulle egentligen ha åkt till ruth på jobbet oxå å ta en kaffe med henne men när jag såg köerna i rondellen vid donken så åkte jag hem istället. hade ingen lust att köa när jag hade alma med mej i bilen. men nu är det gjort iaf å abbe fick tre julklappar till. =) så nu har han många många. =) kul kul!!! =)

det var meningen att jag skulle åka imöra å gå på stan med ruth men då skulle det tydligen bli skit väder å jag har ingen lust att sitta å åka till hudik om det blir så.. men men..


nä nu ska jag ta å börja med lite mat. lovely kommer hem snart! <3 <3


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards