Alla inlägg den 16 december 2009

Av zanna - 16 december 2009 12:55

jag trodde att det skulle vara bättre väder idag för det var ju så bra när vi klev upp. =( vilket gör att vi sitter hemma insnöade å inget läkarbesök för alma å ingen laban för abbe. vilket sedan gör att både jag å abbe är på dåligt humör, jag skulle verkligen ha behövt åka till gnarp för att handla lite.  mickels var snäll å skulle köpa cigg åt mej iaf. så jag slapp fara. *suck å pust* å tänk om jag haft pepparkaksgrejjer då så vi kunna göra pepparkakshus men det har jag inte heller hemma. skit väder! å ingen lust å skotta fram gården heller. bara elände idag. =(

min my kom ju imorse å skulle vara med abbe, whilma r var med oxå. men nu när det inte blev nå bvc med alma så for dom samtidigt som karl for tillbax till jobbet. jag tyckte att dom skulle vänta tills det blivit bättre väder men det ville inte dom. hoppas att både karl å my håller sig på vägen ner till gnarp.


nä nu tror jag att jag ska ta med mej alma å vila lite medans abbe tittar på en film, vi gör ett undantag med tv´n idag när det är sånt här pissigt väder. det är ju inte så att man vill skicka ut abbe å leka när det är såhär om inte ens jag vill skotta.


igår så hade vi alla en bra dag iaf å det var skönt. inge bråk å tjafs på hela dan. inte mer än när vi ställde in laban besöket men då förstår jag om abbe blev ledsen. han hade ju sett fram emot det.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards