Alla inlägg den 2 juni 2010

Av zanna - 2 juni 2010 11:43

nu har det varit soligt å fint i tre dagar, så himla skönt. men jag tvivlar på att den har kommit för att stanna. det blir väl en massa regn snart igen så det är lika bra att man passar på å njuta. =)

vi har varit ute alla de här dagarna å vi läre väl vara ute i idag oxå. härligt härligt.


igår när jag hade hämtat abbe så gick vi en sväng till mickels å CO men dom skulle åka en sväng så då gick vi hem å busade istället.

abbe gjorde nå som jag blev så himla arg å lessen över å jag hoppas att han förstod att han gjorde fel. å när jag frågade varför han gjorde som han gjorde då sa han bara att jag ställde en svår fråga. jag pratade med honom att man inte får göra så för det kan vara farligt men jag vet inte hur mycket han tog in för när kvällen kom så gjorde han nästan samma sak igen. å då sa han bara att han hade glömt bort att han inte fick göra så. men det tror jag inte på.

jag kan ta att han inte vill lyssna på mej men när han ger sig på alma å sen säger att han glömt bort det accepterar inte jag.. jag vet inte vad jag ska göra snart.. är det av ren avundsjuka som han gör som han gör eller är det nå annat???

jag vet att abbe avgudar sin lillasyster å alma älskar verkligen honom. han är så snäll med henne, han hjälper henne när hon har slängt bort leksakerna å han säger "aj aj du kan göra illa dej" när hon är å gör nå som hon inte får. men igår så visade han en annan sida å det blev inge bra. =(


när kvällen kom så stack abbe upp till mickels igen å vi fick vesök av petter å kristina som var ute å gick, så dom kom på en kaffe å lite surr. =) tack för sällskapet. =) alma fick leka lite med lucas men när dom suttit å pillat på varann en stund å tagit varandras saker så blev det lite gnälligt.  men det var skoj att titta på dom. det händer inte så ofta att alma får träffa nån i sin ålder så hon är inte så van vid det. det blir nog fler gånger hoppas jag. =)


snart kommer karl hem på lunch å sen blir det att hämta abbe plutten på dagis å fara hem å busa lite. det blir skoj. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT MER ÄN ALLT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Ovido - Quiz & Flashcards