Alla inlägg den 23 juni 2010

Av zanna - 23 juni 2010 15:15

nu har jag börjat på semesterschemat å det känns bra, men det var inte lika kul å komma tillbax, har 13 kvällar på 4 veckor å det är en jävla tur att det är på alla avd annars så skulle jag nog bli galen om det var på en å samma hela tiden.

men men..


den 8/8 är det dop bokat till alma, men det blir bara för föräldrar å syskon + de som ska vara gudföräldrar. så vi blir 22 vuxna å 12 barn, vi ska ha det här hemma så det ska bli roligt, får hoppas bara att vi har vädret på vår sida. =)


nä nu tror jag att jag ska gå å lägga mej med alma en stund, hon vaknade kl 04 å tyckte inte att hon skulle somna om så jag är TRÖTT med STORA bokstäver. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT MEST AV ALLT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Ovido - Quiz & Flashcards