Alla inlägg den 29 juni 2010

Av zanna - 29 juni 2010 18:51

idag har det varit jätte bra å väder å vi har varit ute hela dan. så himla skönt men skönare i skuggan. =) abbe stackarn brände sig lite igår även fast ann smörjde honom igår å även om jag smörjde in honom idag så har har bränt sig lite till. men han blir brun å fin iaf. som pappa!! <3

var till grannen å fick lite kläder till alma, både från silas å aniston. så nu har hon så det räcker ett tag igen. jag gillar verkligen deras kläder, det är sällan det finns pyjamaser i sverige med knäppning i båda bene, nästan allt jag får av dom kommer från usa. tack tack! köpte även deras tele bänk så nu har jag äntligen fått en sån! dom ska sälja det mesta som dom har innan dom flyttar till haparanda. billigt oxå fick den bara för 150 kr. =)


nä nu ska jag ta reda på lilla alma som är skit trött.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss  kram

Ovido - Quiz & Flashcards