Alla inlägg den 1 februari 2011

Av zanna - 1 februari 2011 16:02

igår så var det fullr rulle här hemma tills kl blev kvällen å jag somnade på soffan vis 22. =)

jag började med att byta gardiner i HELA huset kl 08 på morgonen, hann till å med sy om två par. =) sen blev det frukost å köra abbe ponken till en kompis som ringde, tog med mej gardiner ner till gnarp å for in till farfar å bytte på en gång. =) åkte hem sydde två nya gardiner samtidigt som jag skulle hänga tvätt å laga mat. =) tillbax till gnarp å hämta alma på dagis å då mötte jag mamma som ville bju på kaffe så det fick hon. gott gott. =) när jga berättade för henne vad jag hållit på med under dagen så söger hon: ja jag hör att det är dags för att få barn snart. men kan bli överaktiv alldeles innan det är dags. =)

men själv så tycker jag att jag kan vänta två veckor till. även om jag skulle kunna föda nu är det lite lite tidigt. =)

for hem en sväng efter kaffet å började på å förbereda maten å sen tillbax till gnarp för att hömta abbe å hans kompis som ville följa med å åka skridskor. =) det var skoj, gun kom hon oxå så hon tog sig an alma å åkte med henne å det tyckte hon var jätte skoj. =) =) bara flinade å skulle åka mer med gun. =) även ovansjö folket kom så vi var ganska många i slutändan. =)


det känns i kroppen idag att det var fullt upp igår för när abbe åkt till skolan å alma å karl åkt så gick jag å la mej igen å vaknade strax innan 11.30 jag kommer inte ihåg när det hände sist men det må ju vara två år sen iaf. =) skulle ha städat idag men det var bara att kliva upp göra frukost å duscha å hitta på nån lunch till karl å sen fara på affäen å vidare till dagis å hämta alma.

städet får jag ta på torsda för imöra är det fullt upp oxå.

ska till mvc på förmiddan å sen får vi se vad som händer där. känns inte som om den lilla har vänt på sig än. så det ska blir spännande. =)

har ordnat så att min mamma hämtar barnen på skola/dagis om jag inte skulle hinna hem till kl 13.


nä nu ska jag ta å börja lite smått med maten å diska det lilla som blev igår kväll. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards